Obserwatorzy

sobota, 15 lutego 2014


Nie jestem zbytnio do przodu jeśli chodzi o notki powitalne, więc spróbuję jak najprościej i najszybciej. Cześć.

Trudno mi nazwać tę stronę grupą skanlacyjną (bo jestem tutaj sama jak palec) dlatego póki co, może po prostu nie będę używać tego określenia?

FIKA Scans powstało w efekcie mojego zauroczenia tworami Keiko Suenobu, ale w ostateczności dopiero manga Life skłoniła mnie do tego. Polskie tłumaczenie było dostępne do połowy tomu 5, a całość liczy ich aż 20! Dodatkowo translacje nie były aktualizowane od 2012. A mamy 2014. Co jest smutne.

Sama dotarłam do 19 tomu, w języku angielskim. I zdecydowałam, że taka perełka nie powinna uciec Waszej uwadze i postanowiłam ją kontynuować, na własną rękę. Chciałabym przy okazji przeprosić za wszystkie błędy itd. które prawdopodobnie będą miały miejsce.
Skany będą się pojawiały w miarę regularnie bo to swojego rodzaju fajna sprawa dla mnie i lubię to robić. Ale jeszcze nie postanowiłam co ile.

Dziś dodaję 2 rodziały i tym samym kończę tom 5, hee. ( ̄(エ) ̄)ノ

Długo myślałam nad nazwą. FIKA Scanlations. Dlaczego tak? A nie wiem. Nie wiem dlaczego wybrałam właśnie to słowo, ale wiem że je bardzo lubię. Fika to ze Szweckiego przerwa od obowiązków, chwila spędzona z przyjaciółmi/rodziną przy herbacie, kawie czy wypiekanych słodyczach. Ładne, co?
Pomyślałam, że byłby miło gdybyście wchodzili tutaj by móc odpocząć i spędzić mile czas na czytaniu rozdziałów przy akompaniamencie ulubionych wspomnianych wcześniej produktów. ヽ(´ー`)ノ

O Chryste, jestem taka głupia.˙▿˙

8 komentarzy:

  1. zglaszam sie do pomocy przy czyszczeniu ang skanow :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystam z japońskich skanów :( ale może jesteś nadal chętna? :)

      Usuń
  2. gdybyś potrzebowała pomocy z korektą, to się zgłaszam. Nie mam jakichś wymyślnych programów, ale zawsze mogę sprawdzić tekst np. z worda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każda pomoc jest mile widziana! :) napisz do mnie maila, dobrze? fikascans@interia.pl

      Usuń
  3. Kocham Cię, kocham Cię, Kocham Cię! Gdybyś tu była wyhugałabym Cię. Więc możesz pomyśleć, że ktoś Cię teraz dusi. Tak bardzo brakowało mi tej mangi. A teraz wybacz idę czytać rozdziały :3
    Kłaniam się nisko :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oboziu nawet nie wiesz jakiego kopa dają takie komentarze TvT ♥
      jutro nowy rozdział! :)

      Usuń
    2. Naprawdę?! Chyba wyskoczę przez okno ze szczęścia *O* Polecę jak ta ławeczka :3 W ogóle jakoś tak mi się smutno zrobiło jak ta nauczycielka jej nie pomogła :c Tzn dziewczynie, nie ławce xD Próbowałaś może zobaczyć dramę? Ja jak szukałam więcej rzeczy o "ijime" natrafiłam na jej trailer i tam był ten moment. Co mnie zdziwiło troszku, czemu ta ławka się nie rozpadła? No nic ja idę rzygać tęczą. tak nagle jakoś świat stał się piękniejszy~ :3
      Pozdrawiam i oczywiście kłaniam się niziutko :3

      Usuń
    3. miło, że się cieszysz :'}
      tak, mam zamiar ją obejrzeć ale jak zacznę to pewnie aktualizacje na tym stracą haha
      hmm lol w zasadzie to nawet o tym nie pomyślałam!

      dziękujemy za obserwację bejbi!

      Usuń