Obserwatorzy

poniedziałek, 24 lutego 2014

Wiecie co? Te Wasze komentarze, czy to tu- pod pierwszą notką czy na CM naprawdę sprawiają, że aż chce się żyć i pracować! Jestem tak niesamowicie wdzięczna, że wszyscy tak pozytywnie przyjęli FIKA Scans, mimo że jestem amatorem totalnym... Czuję się taka potrzebna, aż mi się zbiera na łzy! (//∇//)

Co ważniejsze, przygotowałam nowy rozdział. Mam nadzieję, że się ucieszycie. :)
Zdecydowałam też, że nie będę ich udostępniać do pobrania. Możecie sobie przecież szybciutko wszystko obczaić online co chyba też jest trochę wygodniejsze.

Co więcej? Nieco później przedstawię Wam nową osóbkę w redakcji, mamy korektora, hej ho! (^ー^)



TOM 6 - ROZDZIAŁ 21 ONLINE


6 komentarzy:

  1. Dziękuję za Twoją ciężką pracę! Bardzo się cieszę, że tłumaczenie mangi dzięki Tobie zostało wznowione, bo jest ona genialna, a jednak dla osób takich jak ja lepiej jest czytać w ojczystym języku. Dziękuję bardzo. Będę Twoją wierną fanką!

    OdpowiedzUsuń
  2. z mojej strony również składam wielkie podziękowania w stronę autorki! dotychczas patrzyłam tylko z ciekawością na tytuł mangi nie biorąc się za nią, bo nie chciałam sobie ostrzyć apetytu na coś co już od dawna było porzucone. ale gdy tyko zauważyłam, że manga została wznowiona łyknęłam wszystkie 20 rozdz. w jeden wieczór. życzę dużo powodzenia! :) co do najnowszego rozdziału to strasznie mi żal tej drugiej nauczycielki... chciała dobrze a wyszło jak wyszło... już nie mogę się doczekać kolejnych rozdziałów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo się cieszę :) dziękuję za okazanie zainteresowania i komentarz! :)

      Usuń
  3. Naprawdę jestem wdzięczna za tłumaczenie. Na to trzeba poświęcić wiele czasu, a zapewne nie jest to jedna z tych krótkich mang. Poza tym raz chce się odłożyć na bok te słodkie i przereklamowane, a wziąć się za coś porządnego i życiowego, choć niejako okrutnego... Życzę dalszej miłej pracy i wytrwałości ;)

    OdpowiedzUsuń